فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد
سرخط خبرها

آشنایی با تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه، آخرین رقیب تدارکاتی ایران قبل از جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۳۰۷۳۲
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
آشنایی با تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه، آخرین رقیب تدارکاتی ایران قبل از جام جهانی قطر
تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه آخرین رقیب ایران پیش از حضور در جام جهانی قطر است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران از زمان حضور کی‌روش ۲ بازی تدارکاتی مقابل سنگال و اروگوئه برگزار کرده و در آخرین بازی تدارکاتی خود، به مصاف نیکاراگوئه خواهدرفت.

معرفی تیم ملی نیکاراگوئه 

این تیم که در قاره آمریکای شمالی به میدان می‌رود، در رده ۱۴۸ رنکینگ فیفاست و تابحال حضور در جام جهانی را تجربه نکرده‌است.

شکست ۱۴ بر ۰ مقابل برزیل، در سال ۱۹۷۵ سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال این کشور است و جالب است بدانید نخستین بازی ملی تیم فوتبال نیکاراگوئه در سال ۱۹۲۹ میلادی، نزدیک به ۱۰۰ سال قبل برگزار شده که با شکست ۹ گله این تیم مقابل السالوادور به پایان رسیده‌است.

بهترین برد تاریخ نیکاراگوئه هم در سال ۲۰۱۹ رقم خورد، جایی که این تیم موفق شد دومینیکن را با ۴ گل شکست دهد.

نکته جالب توجه اینکه چاوارایا کارلوس ملقب به چوچو، تنها بازیکن فوتبال نیکاراگوئه است که تجربه بازی در لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد.

او ۱ فصل در تیم شهرخودرو زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار کرده و عضو تیم ملی فوتبال این کشور هم هست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->